
מכונת לידים לעסק
מומחים לשיווק דיגיטלי יבנו לך קמפיין שהופך גולשים ללקוחות.
קמפיין ממומן יעיל וממוקד לקוחות, יכול להיות ההבדל בין קליק סתמי לבין לקוח נאמן. אנחנו נעזור לך להגיע לשם, מהר.
-
הקמה מהירה
קמפיין באוויר תוך פחות משבוע
-
עלות נמוכה - תועלת גבוהה
השקעה נמוכה, עם החזר השקעה מהיר
-
תוצאות מיידיות
זרם של לקוחות מהחודש הראשון
רוצים לדעת עוד? תתייעצו איתנו חינם
איך זה עוזר לי
למה לבחור בקמפיין ממומן?
-
כלי מצויין ליצירת לקוחות חדשים
שיווק ממומן הוא כלי חזק להביא לקוחות חדשים, בזמן קצר. קמפיין ממוקד לקוחות חושף את העסק לקהלים חדשים ומגדיל הכנסה.
-
עלות נמוכה ויצירת הכנסה מיידית
הקמת קמפיין ממומן היא זולה, והתוצאות שהקמפיין מביא מחזירים את עלות ההשקעה בזמן קצר מאוד.
-
חשיפה לעסק ובניית מאגר לקוחות
קמפיין ממומן חושף את העסק שלך לקהלים חדשים, לוקח נתח עבודה מהמתחרים, ועוזר לבנות מועדון לקוחות נאמנים.
למה כדאי
יתרונות של דפי נחיתה בשיווק דיגיטלי
יצירת לידים מהירים
קמפיין ממומן מאפשר ליצור קמפיינים מהירים כדי להביא זרם של לקוחות בעלות נמוכה
מועדון לקוחות
איסוף ושימור מידע בהסכמה, אודות לקוחות, מאפשר ליצור קהל נאמן של קונים לאורך זמן
כרטיס ביקור לעסק
אתר האינטרנט של העסק שלך נחשף לגולשים רבים, מציג את השירותים שלך, ועובד בשבילך
הגדלת הכנסה
הקמת קמפיין ממומן יכולה להיות זולה, ולייצר לידים איכותיים בעלות נמוכה ולהגדיל מכירות בעסק
איסוף נתונים
מדידה ואיסוף של הפעילויות שנעשו באתר, מאפשר ליצור קמפיינים ממוקדים ויעילים
הגדלת חשיפה לעסק
חשיפת העסק שלך לקהלים חדשים, יוצרת מודעות גבוהה לעסק והגדלת נתח שוק
מה אנחנו יודעים
העסק שלך יכול לצמוח מהר
אנחנו ניתן לך את הכלים והיכולות כדי לקדם את העסק שלך לפוטנציאל המלא שלו, בהשקעה מינימאלית והחזר מקסימאלי.
איך עושים את זה נכון
איך נראה שיווק דיגיטלי נכון?
-
קמפיינים אורגניים וממומנים
שיווק דיגיטלי מדוייק צריך לכלול שימוש בקמפיינים ממומנים ברשתות השונות, ובמקביל לפעול בצורה אורגנית כדי לייעל את יכולת ההמרה
-
תוכן מדוייק ושיווקי
האתר צריך להדגיש את המסרים העיקריים שבעל העסק רוצה להעביר לגולשים באתר כדי להפוך אותם ללקוחות
-
הנעה ברורה לפעולה
דף הנחיתה צריך להיבנות בצורה ברורה, המאפשרת לגולשים להבין בקלות מהם השירותים המוצעים, וליצור קשר עם בעל העסק בפשטות
איזה קמפיין מתאים לי
לבחור את הקמפיין שהכי מתאים לעסק שלך
-
קמפיינים בטיקטוק
טיקטוק בשונה משאר הפלטפורמות, היא רשת חברתית טהורה של וידאו, וקהל היעד בנוי בעיקר מילדים ובני נוער
-
קמפיין אימיילים
קמפיין אימייל מאפשר לפנות ללקוחות בצורה ישירה עם הצעות ערך שונות, ובכך ליצור מאגר לקוחות נאמנים לאורך זמן
-
קמפיינים אורגניים
קמפיינים שאינם מצריכים תשלום לפלטפורמות שיווק, ומאפשרים הפצה נרחבת וטבעית של תכנים כדי למשוך קהלים רחבים ברשת
-
קמפיינים בגוגל
קמפיין פרסום ממומן בגוגל מאפשר להציג את האתר ברשת החיפוש בצורה מהירה, ולקצור ביקוש של חיפושים ברשת
-
קמפיינים בפייסבוק
קמפיין פרסום בפייסבוק מאפשר ליצור ביקוש בקרב הגולשים, להציג בפניהם הצעת ערך ייחודית ולהפוך אותם ללקוחות
-
קמפיינים באינסטגרם
כמו הקמפיינים בפייסבוק, גם קמפיין פרסום באינסטגרם מאפשר ליצור ביקוש ולהציג את הצעת הערך של העסק בצורה ויזואלית
מלאו פרטים ונחזור אליכם 🙂
ייעוץ ללא עלות לעסקים חדשים
שאלות נפוצות
למה כדאי קמפיין ממומן
אפשר להתחיל קמפיין ממומן בכל אחת מהמדיות הגדולות – גוגל, פייסבוק ואינסגטרם, טיקטוק וקמפייני מדיה ברחבי הרשת.
הדרך היעילה ביותר להתחיל קמפיין ממומן, הוא על ידי ניתוב הגולשים לאתר אינטרנט המכיל את המסרים שהעסק רוצה להעביר ללקוחות הפוטנציאליים שלו, כדי להפוך אותם מגולשים ללקוחות משלמים.
קמפיין ממומן צריך להיות מותאם אישית לצרכי העסק, בהינתן התחרות בשוק, יכולת לקבל לקוחות חדשים ולצמוח, ולפי התקציב שהעסק מקצה.
לרוב כדאי להתחיל בקמפיין ברשת החיפוש של גוגל – זהו קמפיין יעיל וזול יחסית, שמאפשר לבעל העסק לשלם אך ורק עבור כניסות לאתר, וניתן להקים קמפיין כזה בצורה מהירה ולקבל תוצאות טובות בזמן קצר.
קמפיין ממומן יעיל יכול להיות זול יחסית להקמה – פחות מ-2000₪, וזה יכול להביא זרם של לקוחות חדשים שיכסו את הוצאות השיווק בזמן קצר.
העלות של הקמפיין תלויה בצורך של העסק – עסקים חדשים שרוצים לחדור יכולים לעשות זאת בעלות נמוכה ולגלגל את העסק בהתאם להכנסות, או בעלות גבוהה יותר אם ירצו להאיץ את הצמיחה ולחדור לשוק באופן מהיר יותר.
ככלל, בתור התחלה לא מומלץ להשקיע המון כסף בקמפיין, בעיקר בגלל תהליך הלמידה של הקמפיין בקרב פלטפורמות השיווק.
על בעל העסק להכין חומרים כתובים ותמונות או סירטונים כדי לאפשר למקדם האתר לבנות קמפיין אפקטיבי שבאמת יצליח להפוך גולשים ללקוחות.
במידה ויש קושי ליצור חומרים, ניתן להיעזר בפלטפורמות AI שיכולות ליצור תוכן מתאים, טקסטים שיווקיים וחומרים ויזואליים.