ניהול סושיאל מדויק לעסק, יוצר מותג שכולם מדברים עליו. אנחנו מציעים שירותי ניהול סושיאל מותאמים אישית כדי לקחת ממך את הטרחה שבניהול הסושיאל, כך שתוכל להתמקד במה שחשוב באמת – הצמיחה של העסק שלך.
הקמת דפים עסקיים במדיות החברתיות לרבות פייסבוק אינסטגרם וטיקטוק, וחיזוק אמינות המותג
תקשורת ישירה עם קהל הלקוחות של העסק, מאפשר ליצור קהל נאמן של קונים לאורך זמן
הקמת קמפיינים לקידום ממומן ברשתות החברתיות השונות לחיזוק המותג והזרמת קהלי לקוחות חדשים
בעלי עסקים שרוצים לפנות לעצמם זמן כדי לעסוק בדברים שהם אוהבים באמת - העסק שלהם, ורוצים להוריד מעצמם את ניהול הסושיאל
עסקים עובדים שרוצים להרחיב את הפעילות שלהם ברשת, לחזק את נאמנות המותג בקרב הלקוחות וליצור ערוצי הכנסה נוספים
עסקים בצמיחה שרוצים להאיץ את תהליך הגדילה שלהם, לחשוף את המותג שלהם לקהלים רחבים ברשתות ולבנות אמינות
ניהול סושיאל הוא כלי חזק להביא לקוחות חדשים, בזמן קצר. קמפיין ממוקד לקוחות חושף את העסק לקהלים חדשים ומגדיל הכנסה.
פרופיל פעיל עם תוכן איכותי נותן ללקוחות תחושה של מקצועיות ואמינות, ושל עסק מתפקד שמתקשר עם הקהילה שלו.
הלקוחות שלך כבר נמצאים ברשתות החברתיות – כדאי שגם העסק שלך יהיה שם עם מסר מדויק שמגיע אליהם לפני המתחרים.
פרסום בסושיאל מאפשר ליצור זרם גדול של לקוחות בעלות נמוכה, ולחסוך בעלויות השיווק
תקשורת ישירה עם קהל הלקוחות של העסק, מאפשר ליצור קהל נאמן של קונים לאורך זמן
אנו מנהלים הכל, מתכנון הפוסטים ועד לניהול קמפיינים, כך שמתפנה לך זמן להגדיל את העסק שלך
קמפיינים בסושיאל מייצרים לידים איכותיים בעלות נמוכה ועוזרים להגדיל את המכירות של העסק
מדידה איסוף וטיוב של הנתונים שנאספו בסושיאל, מאפשרים ליצור קמפיינים ממוקדים ויעילים יותר
חשיפת העסק שלך לקהלים חדשים, יוצרת מודעות גבוהה לעסק והגדלת נתח שוק
אנחנו ניתן לך את הכלים והיכולות כדי לקדם את העסק שלך לפוטנציאל המלא שלו, בהשקעה מינימאלית והחזר מקסימאלי.
ניהול סושיאל מדוייק צריך לכלול מיפוי קהל היעד, בחירת המסרים הנכונים ובניית לוח זמנים מותאם לפרסומים של העסק.
ניהול סושיאל מצריך שיפור והתאמה של המסרים לקהל היעד, להבין מה עובד ומה פחות – ולשפר בהתאם לנתונים שנאספו.
יצירת תכנים יצירתיים בהתאם לאופי העסק, מענה מהיר לתגובות, ניהול שיחות עם עוקבים, וחיזוק הקשר האישי - יניבו תוצאות לאורך זמן.
טיקטוק בשונה משאר הפלטפורמות, היא רשת חברתית טהורה של וידאו, וקהל היעד בנוי בעיקר מילדים ובני נוער
קמפיינים שאינם מצריכים תשלום לפלטפורמות שיווק, ומאפשרים הפצה נרחבת וטבעית של תכנים כדי למשוך קהלים רחבים ברשת
קמפיין בפייסבוק מאפשר ליצור ביקוש בקרב הגולשים, להציג בפניהם הצעת ערך ייחודית ולהפוך אותם ללקוחות
כמו הקמפיינים בפייסבוק, גם אינסטגרם מאפשר ליצור ביקוש ולהציג את הצעת הערך של העסק בצורה ויזואלית
ייעוץ ללא עלות לעסקים חדשים
ניהול סושיאל צריך להיעשות על ידי אנשי מקצוע טובים. הקמפיינים ברשתות החברתיות נחשפים בצורה מהירה ורוחבית, ועל התכנים להיות מדוייקים כדי לעשות יותר תועלת מנזק.
מנהלי סושיאל טובים יודעים להציג בפני קהל הלקוחות שלהם את המוצרים המתאימים ביותר, ובצורה קלה ומשכנעת.
הדרך הכי טובה לבחור מנהלי סושיאל טובים, היא לראות את התוצרים שהם יצרו וכך להחליט האם הם עומדים בכנה אחד עם מה שאני רוצה עבור העסק שלי.
כדאי להתחיל מקמפיין סושיאל ממוקד לקהל היעד, שבעל העסק יכול להגדיר בצורה הטובה ביותר מבחינת מי הלקוחות, איפה הם נמצאים ובאיזה אופן ושפה כדאי לפנות אליהם.
יש לבחור היטב גם את אופי הקמפיין, וגם את המדיה בה נרצה להתחיל.
המלצה טובה היא להתחיל בקטן ולהגדיל לפי חוות הדעת של הקהל. קמפיין גדול ויקר עשוי לעשות יותר נזק מאשר תועלת.
קמפיינים של סושיאל עשויים להיות מאוד יקרים בעיקר בשל התוצרים שעל מנהלי הסושיאל ליצור, ובשל עלויות הפרסום שהמדיות החברתיות גובות עבור פרסום.
ניתן ליצור קמפיינים גם בהשקעה נמוכה ללא דחיפה ממומנת, אך הסיכוי של כאלה ליצור תהודה נמוך יחסית.
על בעל העסק למצוא את האיזון הנכון בין איכות התוצרים, לבין עלותם.
התשובה הפשוטה היא “כן”, התשובה המורכבת “היא כן, אבל”.
אפשר ליצור את כל החומרים והתוכן לבד, אך איכות התוצרים עשויה להיות נמוכה משמעותית מתוצרים שנעשו על ידי אנשי סושיאל מקצועיים, שמכירים את כל ההיבטים השונים של הקמפיין והאתגרים הטכניים.