מכונת לידים לעסק

מומחים בניהול סושיאל יבנו לעסק שלך נוכחות דיגיטלית חזקה שתהפוך עוקבים ללקוחות

ניהול סושיאל מדויק לעסק, יוצר מותג שכולם מדברים עליו. אנחנו מציעים שירותי ניהול סושיאל מותאמים אישית כדי לקחת ממך את הטרחה שבניהול הסושיאל, כך שתוכל להתמקד במה שחשוב באמת – הצמיחה של העסק שלך.

השירותים שלנו

למי זה מתאים?

קמפיינים ממומנים

בעלי עסקים שרוצים לפנות לעצמם זמן כדי לעסוק בדברים שהם אוהבים באמת - העסק שלהם, ורוצים להוריד מעצמם את ניהול הסושיאל

עסקים ותיקים

עסקים עובדים שרוצים להרחיב את הפעילות שלהם ברשת, לחזק את נאמנות המותג בקרב הלקוחות וליצור ערוצי הכנסה נוספים

עסקים חדשים

עסקים בצמיחה שרוצים להאיץ את תהליך הגדילה שלהם, לחשוף את המותג שלהם לקהלים רחבים ברשתות ולבנות אמינות

רוצים לדעת עוד? תתייעצו איתנו חינם

איך זה עוזר לי

למה צריך ניהול סושיאל?

  • כלי מצויין ליצירת לקוחות חדשים

    ניהול סושיאל הוא כלי חזק להביא לקוחות חדשים, בזמן קצר. קמפיין ממוקד לקוחות חושף את העסק לקהלים חדשים ומגדיל הכנסה.

  • חיזוק אמון ובניית מותג

    פרופיל פעיל עם תוכן איכותי נותן ללקוחות תחושה של מקצועיות ואמינות, ושל עסק מתפקד שמתקשר עם הקהילה שלו.

  • נוכחות דיגיטלית חזקה

    הלקוחות שלך כבר נמצאים ברשתות החברתיות – כדאי שגם העסק שלך יהיה שם עם מסר מדויק שמגיע אליהם לפני המתחרים.

למה כדאי

יתרונות של ניהול סושיאל בשיווק דיגיטלי

יצירת לידים מהירים

פרסום בסושיאל מאפשר ליצור זרם גדול של לקוחות בעלות נמוכה, ולחסוך בעלויות השיווק

מועדון לקוחות נאמנים

תקשורת ישירה עם קהל הלקוחות של העסק, מאפשר ליצור קהל נאמן של קונים לאורך זמן

חיסכון בזמן

אנו מנהלים הכל, מתכנון הפוסטים ועד לניהול קמפיינים, כך שמתפנה לך זמן להגדיל את העסק שלך

הגדלת הכנסה

קמפיינים בסושיאל מייצרים לידים איכותיים בעלות נמוכה ועוזרים להגדיל את המכירות של העסק

איסוף נתונים

מדידה איסוף וטיוב של הנתונים שנאספו בסושיאל, מאפשרים ליצור קמפיינים ממוקדים ויעילים יותר

הגדלת חשיפה לעסק

חשיפת העסק שלך לקהלים חדשים, יוצרת מודעות גבוהה לעסק והגדלת נתח שוק

מה אנחנו יודעים

העסק שלך יכול לצמוח מהר

אנחנו ניתן לך את הכלים והיכולות כדי לקדם את העסק שלך לפוטנציאל המלא שלו, בהשקעה מינימאלית והחזר מקסימאלי.

איך עושים את זה נכון

איך נראה ניהול סושיאל נכון?

  • תכנון אסטרטגי מדויק

    ניהול סושיאל מדוייק צריך לכלול מיפוי קהל היעד, בחירת המסרים הנכונים ובניית לוח זמנים מותאם לפרסומים של העסק.

  • מעקב מתמיד וניתוח נתונים

    ניהול סושיאל מצריך שיפור והתאמה של המסרים לקהל היעד, להבין מה עובד ומה פחות – ולשפר בהתאם לנתונים שנאספו.

  • תוכן מעניין והגברת מעורבות

    יצירת תכנים יצירתיים בהתאם לאופי העסק, מענה מהיר לתגובות, ניהול שיחות עם עוקבים, וחיזוק הקשר האישי - יניבו תוצאות לאורך זמן.

איזה קמפיין מתאים לי

לבחור את הקמפיין שהכי מתאים לעסק שלך

מלאו פרטים ונחזור אליכם 🙂

ייעוץ ללא עלות לעסקים חדשים

Contact Form Demo (#4)
הלקוחות שלנו

דפי נחיתה ממירים שבנינו

שאלות נפוצות

למה כדאי ניהול סושיאל לעסק

איך בוחרים מנהל.ת סושיאל?

 ניהול סושיאל צריך להיעשות על ידי אנשי מקצוע טובים. הקמפיינים ברשתות החברתיות נחשפים בצורה מהירה ורוחבית, ועל התכנים להיות מדוייקים כדי לעשות יותר תועלת מנזק.

מנהלי סושיאל טובים יודעים להציג בפני קהל הלקוחות שלהם את המוצרים המתאימים ביותר, ובצורה קלה ומשכנעת.

הדרך הכי טובה לבחור מנהלי סושיאל טובים, היא לראות את התוצרים שהם יצרו וכך להחליט האם הם עומדים בכנה אחד עם מה שאני רוצה עבור העסק שלי.

איך כדאי להתחיל?

כדאי להתחיל מקמפיין סושיאל ממוקד לקהל היעד, שבעל העסק יכול להגדיר בצורה הטובה ביותר מבחינת מי הלקוחות, איפה הם נמצאים ובאיזה אופן ושפה כדאי לפנות אליהם.

יש לבחור היטב גם את אופי הקמפיין, וגם את המדיה בה נרצה להתחיל.

המלצה טובה היא להתחיל בקטן ולהגדיל לפי חוות הדעת של הקהל. קמפיין גדול ויקר עשוי לעשות יותר נזק מאשר תועלת.

כמה כסף צריך להשקיע בקמפיין סושיאל?

קמפיינים של סושיאל עשויים להיות מאוד יקרים בעיקר בשל התוצרים שעל מנהלי הסושיאל ליצור, ובשל עלויות הפרסום שהמדיות החברתיות גובות עבור פרסום.

ניתן ליצור קמפיינים גם בהשקעה נמוכה ללא דחיפה ממומנת, אך הסיכוי של כאלה ליצור תהודה נמוך יחסית.

על בעל העסק למצוא את האיזון הנכון בין איכות התוצרים, לבין עלותם.

האם אני יכול לעשות את זה בעצמי?

התשובה הפשוטה היא “כן”, התשובה המורכבת “היא כן, אבל”.

אפשר ליצור את כל החומרים והתוכן לבד, אך איכות התוצרים עשויה להיות נמוכה משמעותית מתוצרים שנעשו על ידי אנשי סושיאל מקצועיים, שמכירים את כל ההיבטים השונים של הקמפיין והאתגרים הטכניים.

× איך אפשר לעזור?